З 1 січня 2018 року розпочався черговий етап подання електронних декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік.

Нагадуємо, що на підставі Закону України «Про запобігання корупції» депутати місцевих рад належать до суб’єктів відповідальності за корупційні правопорушення , тому до 1 квітня 2018 року зобов’язані подати декларацію шляхом заповнення форми на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК).

Звертаємо увагу на те, що відповідно до ст. 172 - 6 Кодексу України про адміністративні правопорушення неподання або несвоєчасне подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції», тягне за собою накладання штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Також статтею 366-1 Кримінального кодексу України передбачено відповідальність за подання суб'єктом декларування завідомо недостовірних відомостей у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції», або умисне неподання суб’єктом декларування зазначеної декларації, що карається позбавленням волі на строк до двох років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

03 березня 2018 року — робочий день   до 16 год. 45 хв.

07 березня 2018 року — робочий день   до 17 год .

8 та 9   березня 2018 року — вихідні дні;

10 березня 2018 року —   робочий день у режимі чергування до 13 год. 00 хв.

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

     Протягом січня - лютого 2018 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 1 письмове звернення громадян.

     Громадянин звертався по питанню відмови від реєстраційного номеру облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту. Відповідь з наданням роз’яснення надана у встановлений законодавством термін. Свій соціальний стан заявник не зазначив.

 

       За січень – лютий 2018 року до Лубенської ОДПІ надійшло 8 запитів від юридичних осіб.

     Запити стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ. Крім того, один запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості служб таксі, кількості зареєстрованих фізичних осіб – підприємців та сплати податків фізичними особами – підприємцями по 4-ом районам Лубенської ОДПІ.

     За результатами розгляду запити підпадають під дію статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації", але відповідно до п. 3 статті 22 Закону 7 запитів перенаправлено належному розпоряднику, у володінні якого є наявна запитувана інформація, а саме, до відповідних органів місцевого самоврядування та на 1 запит надано відповідь запитувачу.

 

    За січень - лютий 2018 року Центри обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 28602 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

           Персоналом ЦОП в звітному періоді надано 4703 адміністративних послуги.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 2025 громадянина, 9 громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Надано 1477 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.

Також, фахівці Центрів надали 269 витягів з реєстру платників єдиного податку, видано 35 довідок про подану декларацію про майновий стан та доходи та 141 довідку про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється органами доходів і зборів. Зареєстрували 139 платників єдиного податку, 270 книг обліку розрахункових операцій, 167 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 84 розрахункових книжок, зареєстровано 37 реєстраторів розрахункових операцій.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.

До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді, для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області