Лубенське управління ГУ ДФС у Полтавській області інформує, що наказом ДФС України від 04.10.2018 року №644 змінено режим роботи Центру обслуговування платників:

       Пн – Чт                  9-00     -     18-00

         Пт                             9-00     -     16-45

         Обідня перерва:   13-00   -   13-45

         СУБОТА, НЕДІЛЯ   - ВИХІДНІ ДНІ  

Одночасно повідомляємо адреси центрів обслуговування платників державних податкових інспекцій Лубенського управління Головного управління ДФС у Полтавській області:

ЦОП Лубенської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

37500, Полтавська область,

м. Лубни,

вул. Ярослава Мудрого, 21

ЦОП Гребінківської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській обл

37400, Полтавська область,

м. Гребінка,

вул. Євгена Гребінки, 11

ЦОП Пирятинської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Ярмаркова, 16

ЦОП Оржицької ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

37700, Полтавська область,

смт. Оржиця, вул. Центральна, 124

ЦОП Чорнухинської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

37100, Полтавська область, Чорнухинський район,

смт. Чорнухи, вул. Стовпова, 11

ЦОП Хорольської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

37800, Полтавська область,

м. Хорол, вул. Кременчуцька, 44

ЦОП Семенівської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

38200, Полтавська область,

смт. Семенівка,

вул. Незалежності, 4

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області

 

На черговій нараді у голови Лубенської райдержадміністрації начальник Лубенського управління ГУ ДФС у Полтавській області Олександр Коломієць інформував про роботу територіального органу Державної фіскальної служби України за січень-вересень 2018 року.

У своїй доповіді О. Коломієць зазначив, що станом на 01.10.2018 року на обліку в Лубенському перебуває 11163 платника податків, в тому числі 1546 платників за неосновним місцем обліку. З них - юридичних осіб – 4415, в тому числі 1095 платників за неосновним місцем обліку та 6748 фізичних осіб – підприємців, в тому числі 451 за неосновним місцем обліку. По головному офісу - на обліку 1439 платників – юридичних осіб та 2971 фізична особа – підприємці.

За 9 місяців 2018 року Центри обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенському управлінні Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 116656 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

Персоналом ЦОП в звітному періоді надано 20502 адміністративні послуги.

Посадовець зазначив, що завдяки платникам податків, які виконали свій конституційний обов`язок та зареєстровані не території обслуговування Лубенського управління мобілізація платежів за січень-вересень 2018 року склала до Зведеного бюджету України 1 266,3 млн. грн., з них до державного бюджету - 482,5 млн. грн., до місцевих бюджетів різних рівнів 783,8 млн. грн. Крім того, за звітний період платниками сплачено 477,8 млн. грн. єдиного внеску.

На завершення свого виступу О. Коломієць звернув увагу присутніх, що з 02 липня 2018 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року № 472 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій» розпочато експериментальний проект, під час якого вивчатиметься мож­ливість застосування новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (далі — новітня модель комплексу), як РРО. Заходи, що на сьогодні здійсню­ються ДФС для вдосконалення процедур реєстрації і застосування РРО, спрямовано на дерегуляцію відносин між державою та бізнесом у сфері застосування РРО, адже створення нової системи з досить широким функціоналом стане не тільки ефективним інструментом контролю за проведенням розрахункових операцій з боку держави, а й зручним електронним сервісом для ко­ристувачів РРО та громадян-покупців.

З метою формування позитивної громадської думки щодо діяльності ДФС, спрямованої на детінізацію економіки керівник територіального органу ДФС зауважив щодо запобігання суб’єктами господарської діяльності використання незадекларованої праці найманих робітників та роз’яснив платникам податків важливості та переваги отримання офіційної заробітної плати та сплати податків і зборів з цих коштів.

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області

 

 

Лубенське управління ГУ ДФС у Полтавській області інформує, що наказом ДФС України від 04.10.2018 року №644 змінено режим роботи Центру обслуговування платників:

       Пн – Чт                  9-00     -     18-00

         Пт                             9-00     -     16-45

         Обідня перерва:   13-00   -   13-45

         СУБОТА, НЕДІЛЯ   - ВИХІДНІ ДНІ  

Одночасно повідомляємо адреси центрів обслуговування платників державних податкових інспекцій Лубенського управління Головного управління ДФС у Полтавській області:

ЦОП Лубенської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

37500, Полтавська область,

м. Лубни,

вул. Ярослава Мудрого, 21

ЦОП Гребінківської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській обл

37400, Полтавська область,

м. Гребінка,

вул. Євгена Гребінки, 11

ЦОП Пирятинської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Ярмаркова, 16

ЦОП Оржицької ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

37700, Полтавська область,

смт. Оржиця, вул. Центральна, 124

ЦОП Чорнухинської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

37100, Полтавська область, Чорнухинський район,

смт. Чорнухи, вул. Стовпова, 11

ЦОП Хорольської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

37800, Полтавська область,

м. Хорол, вул. Кременчуцька, 44

ЦОП Семенівської ДПІ

Лубенського управління ГУ ДФС у Полтаській області

38200, Полтавська область,

смт. Семенівка,

вул. Незалежності, 4

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Державна фіскальна служба України запроваджує електронний чек (e-Receipt). Він є складовою частиною Пілотного проекту щодо застосування новітніх моделей для реєстрації розрахункових операцій та проекту Міністерства фінансів України «Податки це просто». 
Для фіскалізації розрахунків передбачене технологічне рішення, яке не вимагає обов’язкового застосування традиційних реєстраторів та друкування паперових чеків, і може бути встановлене на будь-який електронний пристрій. Сам фіскальний чек можна буде перевірити у відкритій частині електронного кабінету ДФС.

Європейська бізнес спільнота, зокрема Європейська Бізнес Асоціація, підтримує необхідність детінізації економіки України та створення рівних конкурентних умов для всіх суб’єктів господарювання. Одним з інструментів вирішення цієї проблеми є фіскалізація всіх господарських операцій.

Для малого бізнесу є затратним та складним використання касових апаратів в господарській діяльності. Успішна реалізацію пілотного проекту в Україні та прийняття позитивного рішення щодо використання інноваційних технологій сприятиме заощадженню ресурсів підприємців на використання касових апаратів та сприятиме детінізації економіки України.

ГУ ДФС у Полтавській області

 

ДФС України приділяє значну увагу боротьбі з виплатою заробітної плати «у конвертах» та проводить заходи з детінізації ринку праці.

Нелегальне працевлаштування має негативні наслідки і для найманих працівників. Зокрема, це відсутність соціальних гарантій, передбачених для працівника, – права на відпустку (у тому числі на час вагітності та пологів), страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, права на оплату листків непрацездатності. Громадяни також втрачають пенсійний стаж та можливість отримання державної допомоги у разі втрати роботи.

Неофіційно працевлаштована особа позбавлена законодавчого захисту та повністю залежить від роботодавця та його дій по відношенню до працівників. Офіційно ж оформлені трудові відносини надають можливість громадянам відстоювати свої права у судах у разі конфлікту з роботодавцем.

Нелегальна праця знижує доходи місцевих бюджетів, бюджетів Пенсійного фонду та фондів соціального страхування. Наслідком «тіньової» зайнятості є також погіршення бізнес-середовища та інвестиційного клімату через формування недобросовісної конкуренції.

Виявлення порушників податкового законодавства у частині виплати заробітної плати – один з кроків захисту інтересів працівників. Тому ДФС України приймає участь у діяльності робочих груп, створених при держадміністраціях з метою виявлення найманих працівників, які працюють неофіційно, та залучення їх до оподаткування. Також значна увага надається проведенню роз’яснювальної роботи серед роботодавців для забезпечення підвищення рівня заробітної плати найманих працівників.

Відомості про виявлені порушення трудового законодавства та законодавства про працю фіскальною службою передаються до органів Держпраці для вжиття заходів у відповідності до законодавства.

Про факти порушень податкового законодавства з боку роботодавців громадяни можуть повідомити на «гарячу лінію» ДФС України за телефоном: 0800-501-007.

 

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області