Відповідно до постанови  Кабінету міністрів  України від 28.03.2018 №296 «Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби» проведено реорганізації державних податкових інспекцій Полтавської області шляхом їх приєднання, як структурних підрозділів, до ГУ ДФС у Полтавській області.

З метою належної організації роботи Лубенського управління ГУ ДФС у Полтавській області, для координації роботи щодо забезпечення виконання відповідних функцій і процедур начальником Лубенського управління ГУ ДФС у Полтавській області Олександром Коломійцем було проведено виробничу нараду. Участь у нараді взяли начальники підпорядкованих ДПІ, керівники структурних підрозділів та працівники управління.
Під час наради обговорювалися організаційні питання в період реформування та структурних змін, організація роботи в умовах новоствореного управління, розглянуто питання збору податків та податкових платежів до бюджетів усіх рівнів та цільових фондів по Лубенському, Гребінківському, Оржицькому, Пирятинському, Семенівському, Хорольському та Чорнухинському районах за 9 місяців 2018 року, очікуваних надходжень до кінця поточного року та жовтні зокрема.

Крім цього, в ході наради було приділено увагу організації роботи щодо погашення податкового боргу, шляхам удосконалення роботи та взаємодії між структурними підрозділами щодо його скорочення у жовтні-грудні 2018 року.

По завершенню наради начальник Лубенського управління Олександр Коломієць разом з начальниками підпорядкованих державних податкових інспекцій обговорили актуальні питання організації роботи ДПІ та шляхи їх вирішення.

 

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області

 

 

     Відповідно до вимог Закону України  "Про державне  прогнозування  та розроблення програм економічного  і соціального розвитку України", постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 "Про  розроблення  прогнозних і  програмних документів еколномічного і соціального розвитку  та складання  проекту  державного  бюджету" управлінням  агропромислового і економічного розвитку, торгівлі, транспорту та залучення інвестицій   Лубенської райдержадміністрації  проводиться робота по розробці проекту Програми  економічного і соціального  розвитку Лубенського району на 2019 рік.

    В основу  Програми мають бути покладені  ключові положення  Стратегії розвитку Полтавської області на період до 2020 року, затвердженої  рішенням  двадцять шостої позачергової сесії  обласної ради шостого скликання від 16 січня 2015 року.

   З метою якісної  підготовки  окремих розділів проекту Програми, депутати  районної ради та  всі небайдужі громадяни можуть подавати  конкретні пропозиції  щодо економічного  та соціального розвитку  району у 2019 році.

    Пропозиції приймаються до 1 грудня 2018 року за адресою: пл. академіка Олексія Бекетова, 19 (каб. 15), м.Лубни. Довідки за  телефоном: 77-471

     Голова районної ради Григорій Угляниця підписав розпорядження про скликання позачергової тридцять другої сесії районної ради сьомого скликання, пленарне засідання якої відбудеться 31 жовтня 2018 року о 10 годині в приміщенні районної ради (м.Лубни, пл. академіка Олексія Бекетова,19). На розгляд сесії буде винесено наступні питання:

    Про внесення змін до показників районного бюджету на 2018 рік.

    Про передачу майна сільських бібліотек-філій.

  Про внесення змін до рішення районної ради «Про затвердження переліку закладів культури базової мережі районного рівня та їх граничної штатної чисельності».

 

Переглянути  інформацію щодо дохідної та видаткової  частин районного  бюджету по загальному та спеціальному фондах станом на 01.10.2018 року (за 9 місяців 2018 року).

 

31 жовтня о 09.30 год. у  приміщенні районної ради  (пл. академіка  О.Бекетова) відбудеться  засідання  постійної комісії з питань планування бюджету та фінансів. На  розгляд комісії буде винесено наступне  питання: "Про внесення змін  до показників районного бюджету на 2018 рік".