Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області звертає увагу роботодавців на те, що перерахунок податку на доходи фізичних осіб (далі - ПДФО) визначено статтею 169 Податкового кодексу України від 02.12.10 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

    Так, роботодавець платника ПДФО зобов’язаний здійснити, у тому числі за місцем застосування податкової соціальної пільги (далі - ПСП), з урахуванням положень абзацу другого п. 167.1 ст. 167 ПКУ, перерахунок суми доходів, нарахованих такому платнику ПДФО у вигляді заробітної плати, а також суми наданої ПСП:

 - за наслідками кожного звітного податкового року нарахування заробітної плати за останній місяць звітного року;

 - під час проведення розрахунку за останній місяць застосування ПСП у разі зміни місця її застосування за самостійним рішенням платника ПДФО або у випадках, визначених пп. 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 ПКУ;

 - під час проведення остаточного розрахунку з платником ПДФО, який припиняє трудові відносини з таким роботодавцем.

    Крім того, роботодавець та/або податковий агент має право здійснювати перерахунок сум нарахованих доходів, утриманого ПДФО за будь-який період та у будь-яких випадках для визначення правильності оподаткування  незалежно від того, чи має платник податку право на застосування ПСП (пп. 169.4.3 п. 169.4 ст. 169 ПКУ).

    Річний перерахунок ПДФО за 2017 рік відображається у звітності при нарахуванні заробітної плати за грудень 2017 року.

Лубенська ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

    Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області звертає увагу роботодавців на те, що перерахунок податку на доходи фізичних осіб (далі - ПДФО) визначено статтею 169 Податкового кодексу України від 02.12.10 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

    Так, роботодавець платника ПДФО зобов’язаний здійснити, у тому числі за місцем застосування податкової соціальної пільги (далі - ПСП), з урахуванням положень абзацу другого п. 167.1 ст. 167 ПКУ, перерахунок суми доходів, нарахованих такому платнику ПДФО у вигляді заробітної плати, а також суми наданої ПСП:

 - за наслідками кожного звітного податкового року нарахування заробітної плати за останній місяць звітного року;

 - під час проведення розрахунку за останній місяць застосування ПСП у разі зміни місця її застосування за самостійним рішенням платника ПДФО або у випадках, визначених пп. 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 ПКУ;

 - під час проведення остаточного розрахунку з платником ПДФО, який припиняє трудові відносини з таким роботодавцем.

    Крім того, роботодавець та/або податковий агент має право здійснювати перерахунок сум нарахованих доходів, утриманого ПДФО за будь-який період та у будь-яких випадках для визначення правильності оподаткування  незалежно від того, чи має платник податку право на застосування ПСП (пп. 169.4.3 п. 169.4 ст. 169 ПКУ).

    Річний перерахунок ПДФО за 2017 рік відображається у звітності при нарахуванні заробітної плати за грудень 2017 року.

Лубенська ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

    Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області інформує, що з 31.12.17 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.06.17 № 556 (далі – Наказ № 566), яким викладено у новій редакції форму податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) та інструкцію щодо її заповнення. Починаючи з 01.01.18 Декларація має подаватися за новою формою.

    Зокрема, змінами, внесеними Наказом № 566 передбачено, що фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) у додатку Ф2 до декларації відображають амортизаційні відрахування за витратами, понесеними на придбання (самостійне виготовлення) основних засобів та придбання нематеріальних активів.

    Крім того, для ФОП, які у звітному (податковому) році припиняють державну реєстрацію підприємницької діяльності за власним рішенням та подають Декларацію у строки, встановлені абзацом другим п.177.11 ст.177 Податкового кодексу України, передбачено відображення дати прийняття рішення про припинення у рядку 8 «Категорія платника» Декларації.

    Наказ № 566 опубліковано в офіційному виданні «Офіційний вісник України» від 25.07.17  № 58.

 

Лубенська ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

    За січень-грудень 2017 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 11 письмових звернень громадян.

   Громадяни зверталися з питань проведення контрольно – перевірочної роботи  - 3 випадки та ознайомлення з матеріалами перевірки, 1 випадок - щодо орендної плати за землю, 1 випадок – декларування доходів громадян, 4 випадки – відмова від реєстраційних номерів облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту, 1 – сплата єдиного соціального внеску та 1 анонімне звернення.

     Відповідь на всі звернення надана у встановлені законодавством терміни з відповідними роз’ясненнями.

   Аналізуючи соціальний стан необхідно зазначити, що в 3-ох випадках це були пенсіонери, в інших 7-ох випадках заявники соціального стану не зазначили. За категорією авторів звернень -  звертався 1 інвалід II групи.

    На протязі 2017 року керівництвом Лубенської ОДПІ здійснено 3 прийоми громадян, один з громадян за соціальним станом - пенсіонер, інвалід III групи.

    Дані змісту основного питання, що порушували громадяни - звернення стосувалося необхідності  отримання роз’яснень щодо правомірності нарахування податку на нерухоме майно, правомірності нарахування фінансових санкцій та пені по єдиному внеску та відмова від реєстраційних номерів облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту. 

 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

     За січень – грудень 2017 року до Лубенської ОДПІ надійшло 7 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи.

    Запити від юридичних осіб стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ та подання податкових декларацій про майновий стан і доходи громадян, які самостійно здійснювали сільськогосподарську діяльність на належних їм земельних частках (паях) на території сільської ради.  Поданий запит від фізичної особи не підпадає під дію Закону України „Про доступ до публічної інформації” і йому було відмовлено в наданні запитуваної інформації. 

    Всі вони розглянуті у встановлений законодавством термін.

   Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

   Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою: індекс 37500, м. Лубни вул. Я. Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку  pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області