За січень – травень 2018 року до Лубенської ОДПІ надійшло 9 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи - підприємця .

     Запити стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ. Крім того, один запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості служб таксі, кількості зареєстрованих фізичних осіб – підприємців та сплати податків фізичними особами – підприємцями по 4-ом районам Лубенської ОДПІ та щодо рахунків на сплату платежів до бюджету.

     За результатами розгляду 9 запитів підпадають під дію статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон), але відповідно до п. 3 статті 22 Закону 7 запитів перенаправлено належному розпоряднику, у володінні якого є наявна запитувана інформація, а саме, до відповідних органів місцевого самоврядування, на 2 запити надано відповідь запитувачу та 1 запит фізичної особи – підприємця не підпадає під дію Закону і йому було відмовлено в наданні запитуваної інформації та відповідно п.3 статті 22 Закону лист запитувача направлено до Головного управління ДФС у Полтавській області для надання індивідуальної податкової консультації.

.

   Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

Людмила Шкуда

начальник відділу

обслуговування платників

 

         За січень - травень 2018 року Центри обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 68136 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

           Персоналом ЦОП в звітному періоді надано 12581 адміністративну послугу.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 5132 громадянина, 16 громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Надано 4218 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.

Також, фахівці Центрів надали 657 витягів з реєстру платників єдиного податку, видано 83 довідки про подану декларацію про майновий стан та доходи та 507 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється органами доходів і зборів. Зареєстрували 418 платників єдиного податку, 658 книг обліку розрахункових операцій, 413 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 229 розрахункових книжок, зареєстровано 107 реєстраторів розрахункових операцій.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.

До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді, для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Людмила Шкуда

начальник відділу

обслуговування платників

 

У січні-травні 2018 року до місцевих бюджетів платниками податків Лубенської ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області сплачено 405,6 млн. грн платежів, що контролюються органами ДФС. Це на 20,2%, або на 68,0 млн. грн перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

З загальної суми сплачених податків і платежів до місцевих бюджетів за 5 місяців ц.р. податку на доходи фізичних осіб надійшло близько 250млн. 883 тис.грн.; податку на прибуток – 3,3 млн.грн.; податку на майно – 71,2 млн.грн., в тому числі по земельному податку та орендній платі – 68,0 млн.грн.; єдиному податку – 69,4 млн.грн., в тому числі: з юридичних осіб – 5,0 млн.грн., з фізичних осіб – 32,7 млн.грн., з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 31,7 млн.грн.; акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 6,7 млн. гривень.

Лубенська ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Міністерством  регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України  оголошено проведення конкурсу "Кращі  практики місцевого самоврядування" у 2018 році (далі конкурс).

Тематика конкурсу:

1. Практики  розвитку, засновані  на власних стратегіях, проектах та ресурсах.

2.Формування безпечного життєвого  середовища.

3. Інклюзивність  регіонального та місцевого розвитку.

  Довідки за телефонами:  044-303-9916, 044-590-47-76.

З результатами конкурсу 2014-2017 років  та інформацією про конкурс 2018 року  можна ознайомитись  на офіційному  веб-сайті Мінрегіону.

 

13 червня 2018 року о 9.00 год. у районній раді відбудеться спільне засідання постійних комісій  з питань планування бюджету  та фінансів, з питань соціальної сфери, соціального захисту населення,  з питань економіки, підприємництва  та управління комунальною власністю.   На розгляд комісій буде винесено наступні питання: 

     - Про звернення депутатів Лубенської районної ради Полтавської області до Кабінету Міністрів України, Полтавської обласної державної адміністрації,

       Полтавської обласної ради;

    -  Про виконання Програми соціального захисту населення Лубенського району «Турбота» на 2017 рік;

   -   Про виконання Програми зайнятості населення Лубенського району на 2013-2017 роки;

   -   Про передачу в оренду майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл району;

    -  Про передачу майна Шеківської сільської бібліотеки-філії;

     - Про внесення змін до рішення районної ради «Про затвердження переліку закладів культури базової мережі районного рівня та їх граничної штатної

       чисельності»;

   -  Про звільнення в.о. головного редактора КУ РМР «Радіо-Лубни»;

  -   Про пониження ступеня та перейменування Духівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені П.М.Рака Лубенської районної ради Полтавської

      області у Духівську гімназію імені П.М.Рака Лубенської районної ради Полтавської області;

  -   Про пониження ступеня та перейменування Хорошківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Лубенської районної ради Полтавської області у

      Хорошківську початкову школу Лубенської районної ради Полтавської області;

   -  Про внесення змін до рішення районної ради «Про районний бюджет на 2018 рік»;

   -  Про внесення змін до показників районного бюджету на 2018 рік;

   -   Про звіт голови районної державної адміністрації.