За січень – березень 2018 року до Лубенської ОДПІ надійшло 8 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи - підприємця .

     Запити стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ. Крім того, один запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості служб таксі, кількості зареєстрованих фізичних осіб – підприємців та сплати податків фізичними особами – підприємцями по 4-ом районам Лубенської ОДПІ.

     За результатами розгляду 8 запитів підпадають під дію статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон), але відповідно до п. 3 статті 22 Закону 7 запитів перенаправлено належному розпоряднику, у володінні якого є наявна запитувана інформація, а саме, до відповідних органів місцевого самоврядування, на 1 запит надано відповідь запитувачу та 1 запит фізичної особи – підприємця не підпадає під дію Закону і йому було відмовлено в наданні запитуваної інформації та відповідно п.3 статті 22 Закону лист запитувача направлено до Головного управління ДФС у Полтавській області для надання індивідуальної податкової консультації..

   Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

   Людмила Шкуда

начальник відділу

обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

         За січень - березень 2018 року Центри обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 41578 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

           Персоналом ЦОП в звітному періоді надано 8822 адміністративні послуги.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 2993 громадянина, 12 громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Надано 3889 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.

Також, фахівці Центрів надали 424 витяги з реєстру платників єдиного податку, видано 50 довідок про подану декларацію про майновий стан та доходи та 275 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється органами доходів і зборів. Зареєстрували 262 платника єдиного податку, 390 книг обліку розрахункових операцій, 246 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 145 розрахункових книжок, зареєстровано 55 реєстраторів розрахункових операцій.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.

До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді, для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Людмила Шкуда

начальник відділу

обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

             З початку поточного року 2313 мешканців території обслуговування Лубенської ОДПІ подали податкові декларації про отримані доходи. Загальна сума коштів, задекларованих громадянами складає 75,3 млн. гривень, сума податків сягає 5 млн. гривень. З них 4 – подано громадянами-мільйонерами, які зазначили дохід на суму 5,7 млн.грн. та визначили суму податків 0,7 млн.грн.

Найбільше декларацій надійшло від 1576 громадян, які самостійно обробляли власні земельні частки (паї) та отримали доходи від продажу с/г продукції і складають 16,5 млн.грн. та до бюджету належить до сплати близько 3 млн.гривень.

Лубенська ОДПІ нагадує, що отримати безкоштовні консультації та допомогу у заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи, отримані у 2017 році декларанти можуть у Центрах обслуговування платників ОДПІ.

            Подати декларацію для отримання податкової знижки можна протягом усього року, тобто до 31 грудня включно, тоді як громадяни, які зобов’язані задекларувати свої доходи, повинні зробити це не пізніше 2 травня.

Сектор податків і зборів

з фізичних осіб Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

На черговій нараді у Лубенській райдержадміністрації начальник Лубенської ОДПІ О.Коломієць інформував про підсумки роботи інспекції за січень-березень 2018 року.

У своїй доповіді О.Коломієць зазначив, що станом на 01.04.2018 року на обліку в ОДПІ перебуває 10834 платників податків, в тому числі 1473 платника за неосновним місцем обліку. З них - юридичних осіб – 4299, в тому числі 1032 платника за неосновним місцем обліку та 6535 фізичних осіб – підприємців, в тому числі 441 за неосновним місцем обліку.  В головному офісі на обліку перебуває 4299 платника податків, в тому числі 390 платників за неосновним місцем обліку. Кількість зареєстрованих - 40% від загальної кількості по ОДПІ, з них – юридичних осіб 1397, або 32,5% та фізичних осіб – підприємців - 2902, або 44,4 відсотка.

            За 1-й квартал 2018 року Центри обслуговування платників, які функціонують при ОДПІ, відвідало 41578 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також громадян з них по головному офісу 14628 або 35,2 відсотки від загальної кількості відвідувачів.

Посадовець зазначив, що завдяки проведеній роботі за I квартал 2018 року платниками Лубенської ОДПІ до бюджетів усіх рівнів сплачено 416,7 млн. грн. податків, зборів та обов’язкових платежів. З них до державного бюджету сплачено платежів 178,9 млн. грн, до місцевих бюджетів – 237,8 млн. грн.Найбільшу частку у доходах   державного бюджету займають податок на додану вартість (46,2 відсотків), податок на доходи фізичних осіб (34,5 відсотка), податок на прибуток (7,9 відсотка), рентна плата (10,5 відсотка).

На завершення свого виступу О.Коломієць звернув увагу присутніх, що що з 1 січня 2018 року розпочалася кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2017 року, останній день подання декларації – 2 травня 2018 року. Таким чином громадяни, повинні подати податкову декларацію про майновий стан і доходи до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області.

Лубенська ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

За три місяці 2018 року платниками Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області до Державного бюджету України було сплачено 178,9 млн. гривень.

Як повідомив начальник Лубенської ОДПІ Олександр Коломієць, з початку року Державний бюджет отримав:

82,7 млн. грн. податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів;

14,1 млн. грн. податку на прибуток;

61,8 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб у частині, що сплачується до Державного бюджету та інше.

Тільки впродовж березня 2018 року Лубенською ОДПІ зібрано до Державного бюджету майже 49,5 млн.грн. У порівнянні з показниками березня 2017 року досягнуто збільшення надходжень з податку на додану вартість – на 6,3 млн.грн., з податку на прибуток – на 1,5 млн.грн., з податку на доходи фізичних осіб –на 3,0 млн. гривень.

Лубенська ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області