Згідно із статтею 1 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) пиво – насичений діоксидом вуглецю пінистий алкогольний напій із вмістом спирту етилового від 0,5 відсотка об’ємних одиниць, отриманий під час бродіння охмеленого сусла пивними дріжджами, що відноситься до товарної групи УКТ ЗЕД за кодом 2203. Нагадаємо, що з 01.07.2015 пиво віднесено до алкогольних напоїв, що передбачає отримання відповідної ліцензії.

Суб'єктам господарювання для здійснення роздрібної торгівлі пивом (в т. ч. виключно пивом) необхідно отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями з обов'язковим обладнанням місця торгівлі РРО. Отримання окремої ліцензії на роздрібну торгівлю пивом при наявності у суб'єкта господарювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями не передбачено.

 

Переглянути  інформацію  про стан виконання районного бюджету за січень- березень  2018 року. 

 

Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області повідомляє, що всі фізичні особи - платники податків, у разі зміни місця проживання, зміни прізвища, імені, по батькові зобов’язані протягом місяця з дня виникнення таких змін подавати контролюючим органам відомості про зміну таких даних.

           Повідомлення про зміну даних відбувається шляхом подання фізичними особами до контролюючих органів Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (Форма № 5ДР) або Заяви про внесення змін до окремого реєстру Державного реєстру фізичних осіб – платників податків щодо фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті про те, що обліковуються за серією та/або номером паспорта (Форма № 5ДРП).

Вказані заяви подаються особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу.

Для заповнення Заяв використовуються дані документа, що посвідчує особу (паспорт), та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Внесення змін до Державного реєстру та окремого реєстру Державного реєстру здійснюється протягом трьох робочих днів від дня подання фізичною особою відповідної Заяви до контролюючого органу за місцем проживання. У разі звернення до будь-якого контролюючого органу строк внесення змін до Державного реєстру може бути продовжено до п’яти робочих днів.

Подати Заяву за формами № 5ДР або № 5ДРП, отримати консультацію щодо заповнення Заяв можна у Центрах обслуговування платників Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області, де також можна безкоштовно отримати бланки Заяв.

Ознайомитися з адресами Центрів обслуговування платників Лубенської ОДПІ, режимом роботи, номерами телефонів, переліком послуг, що надаються в Центрах обслуговування платників, а також завантажити інформаційні картки потрібних адміністративних послуг та зразки заповнення заяв можна на субсайті ГУ ДФС у Полтавській області у банері «Центри обслуговування платників» Лубенської ОДПІ.

                                                                                                                                                                                                   Лубенська ОДПІ

   ГУ ДФС у Полтавській області           

 

Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області повідомляє, що для отримання картки платника податків з реєстраційним номером необхідно подати до відповідного контролюючого органу Облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР (далі – Облікова картка № 1ДР), яка є водночас заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Облікові картки № 1 ДР за малолітніх осіб (до 14 років) подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником). До Облікової картки № 1ДР малолітньої особи один із батьків пред’являє документ, що посвідчує його особу, та свідоцтво про народження дитини (після пред’явлення повертається).

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків) малолітньої особи, видається одному з батьків за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що засвідчує особу одного з батьків.

Після досягнення 14-річного віку для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, внесення змін до Державного реєстру, отримання картки платника податків використовуються дані паспорта громадянина України.

Подати документи для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків/отримати картку платника податків, отримати консультацію щодо переліку необхідних документів або заповнення Облікової картки № 1ДР можна у Центрах обслуговування Лубенської ОДПІ.

Ознайомитися з адресами Центрів обслуговування платників Лубенської ОДПІ, режимом роботи, номерами телефонів, переліком послуг, що надаються в Центрах обслуговування платників, а також завантажити інформаційні картки потрібних адміністративних послуг та зразки заповнення заяв можна на субсайті ГУ ДФС у Полтавській області у банері «Центри обслуговування платників» Лубенської ОДПІ.

                                                                                                                                                                                                  Лубенська ОДПІ

   ГУ ДФС у Полтавській області           

 

Протягом січня - березня 2018 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 1 письмове звернення громадян, що на 4 звернення менше, ніж за відповідний період 2017 року.

Громадянин звертався по питанню відмови від реєстраційного номеру облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту. Відповідь з наданням роз’яснення надана у встановлений законодавством термін. Свій соціальний стан заявник не зазначив.

Скарги на недоліки в роботі або бездіяльність посадових осіб в звітному періоді не надходили.

На протязі 3-х місяців 2018 року керівництвом Лубенської ОДПІ здійснено 3 особистих прийоми громадян, що на 2 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року. Один з громадян за соціальним станом - пенсіонер, другий – фізична особа – підприємець (пенсіонер), третій – робітник.

Дані змісту основного питання, що порушували громадяни - звернення стосувалося необхідності отримання роз’яснень щодо правомірності нарахування фінансових санкцій та пені по єдиному податку, в інших випадках - це правомірність стягнення податкового боргу по єдиному соціальному внеску та можливість перенесення помилково зарахованих коштів між параграфами податку на доходи фізичних осіб.

Звернень, які надходять на сервіс «Пульс» від громадян протягом трьох місяців 2018 року не було.

Отримана інформація від заявників розглядалась оперативно у визначені строки. Фактів формального розгляду та надання неповних чи неконкретних відповідей не було.  

                                                                                                                

   Людмила Шкуда

начальник відділу

обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області